torsdag 23 december 2010

Lillejulafton

Jag har jobbat mina 8 timmar i dag och nu ska jag vara ledig till den 3 januari 2011. Skönt ska det bli. Idag var jag inom Åsa för att hämta julklappar till kusinen. I full fart 60km på motorvägen till Maxi för den sista handlingen. Sedan så skulle jag till Daniel för att hämta bingolotter som jag köpte av Isac. Nu sitter jag här och har glömt bort programmet. Som vanligt är jag själv när det är lillejulafton. Thore är på väg till Jönköping. Jag var lite ironisk mot honom innan och sa att det är synd att Ica inte använder sig av järnvägen. Men sånt är vårt liv. Det är inte första gången jag är själv fast det var roligare när barnen var hemma.

Jag har lite julklappar som jag ska slå in och så det besvärligaste av allt. Vad ska jag ta på mig i morgon?? Ska jag ta den klänningen eller den andra?? Jag har iallafall bestämt att jag SKA springa i morgon som vi brukar göra när det är julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar