tisdag 14 september 2010

Tisdag

Oj då här var det lite nya grejer. Jag var inne och kollade lite på instrumentpanelen och där hittade jag lite statistik. Kul tycker jag. Så här stod det.

Läsare Sverige 63  USA 5  Kanada 2  Luxenburg 2 Finland 1

Operativt system som används.
Windows 91% Macintosch 4% Iphone 4%.

Gissa nu om jag är nyfiken på vilka dessa människor är. Kul och någon kan höra av sig med en kommentar.
Jag pratade med min vän innan att inte hennes kommentar hade kommit det måste ha blivit något fel för alla inställningar är korrekta.

I dag fick jag reda på min löneförhöjning och det var inte kul. Jag tror att jag ska börja arbeta efter vad de betalar mig. LITE. Ibland blir jag riktigt förbannad för det är ett hån mot en och få en liten slant när man vet att man har gjort ett bra jobb och mycket gör man. Ja så var det gnällt om det.

Nu ska jag titta på 1930 hos mig eller vad det heter.

1 kommentar:

  1. Ser ut ungefär som min statistik...Ja nog undrar man vilka det är...men de italienska jag hade kunde jag räkna ut;) De stackars amerikanarna och dom kan ju inte läsa vad vi skriver, men visst vore kommentarer kul :)

    SvaraRadera