fredag 24 september 2010

Personalfest

Det är i dag den stora dagen. Alltid lika kul när det är personalfest. Vi blir bjudna till Sundspärlan, fördrink, tre rätters meny med dricka till vin öl snaps, uppträdde som än så länge är hemligt. Temat är rock. Får väl se om det är någon som har rätt för givetvis har vi gissat.

Jag har varit och lämnat igen det som jag köpte på kapp-ahl och så körde jag till Bolo i Bjuv och handlade istället. Det är så härligt och handla i en liten butik där man får bra hjälp. Sedan så är Bolo faktiskt inte dyrare än de vanliga affärerna. Jag så en vinter kappa där som jag tror att jag ska ner och köpa.

När jag köpte strumpor till mig så var jag tvungen till att köpa ett par byxor till Leo också. Han fick en body från Thailand men där var inga byxor till och det behöver han. Jag ringde till Åsa bara för att höra hur det är och det var jättebra i dag. Leo har sovit ganska bra i natt men nu på dagen så har han sovit jättebra. Maten var klar så Åsa sa att nu vaknar han snart. Klart han gör det är något inbyggt hos bebisar. När mors mat är klar så ska man vakna. Haha visst är det härligt.

Vi var och tittade på en lägenhet i dag på V Berga. Den såg så fräsch ut på bilderna men fasiken så sliten den var absolut inget för oss.
Jag undrar om vi inte ska lägga ner detta projektet. Vi får väl se.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa till mig. Vi ska köra rundan Bjuv och hämta Christel Ödåkar hämta Git Dalhem och hämta Niklas för vidare färd till Christel A där vi ska ha lite förfest innan vi promenerar till Sundspärlan. Håller alla tummar för att regnet ska hålla sig borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar