måndag 12 juli 2010

Söndag

Det blev ju en löprunda Hur härligt som helst. Men vad ledsen jag blev när vi kom halvvägs och jag såg att ett gammalt släkt hus har brunnit ner. Jag lider med familjen och tänker på dem som har mist allt som egentligen inte är något mer än saker. Som väl är har de varandra kvar och det är ju de viktigaste.

Det finns ju inte som är så viktigt som familjen. Utan den hade livet varit hemskt.



Här har vi en riktig älsklingspåg Isac en av världens bästa barnbarn.
Här har vi huvudpersonen Jacob 5 år så är ytterligare ett av världens bästa sidan om honom sitter en sådan ljuvlig flicka. Typiskt busungen Jacob och göra en min mot sin mor när hon ska ta kort av honom. Haha bara bus på gång där. Han blev glad för den superroliga bilbanan han fick. Av farmor farfar och faster Åsa och farbror Marcus.

En fin tårta med en 5a på måste man ju ha och så är Jacob klädd i Spaniens kläder för de ska ju vinna senare på kvällen.


Här försökte jag ta ett kort på Åsa och Daniel för att vi skulle ha båda magarna på bild men Daniel fegade sig. Haha Åsa med super fina Molle magen.
Lite synd är det att hon har fått problem med ryggen. Hoppas att det inte påverkar henne för mycket bara.



Fast det är kalas så måste man ju bada när det är +32 grader. Så det gjorde nästan alla som hade varit smarta och tagit med bikini eller badbyxor. Så jättehärligt. Det är livet och hoppa i poolen när sonen och ett barnbarn redan är där och så stänker de allt vad de kan. Då måste jag ju bara vråla AKTA MITT HÅR inte för att någon aktar det, inte jag heller för det blev bomben.




Här är en som bara vill men inte så kul när farmor redan är våt och har bikini på sig. Farfar fick sig en liten dusch han hade inga badbyxor med hahaha tänk vad vatten kan vara kul. Speciellt i vår familj. Vi njuter verkligen av det.



Kolla in denna ljuvliga flicka. Mullemull kan man väl säga om henne Ella är också ett riktigt vattendjur.



Jacob och jag och Jonatan och Anton hjälptes åt att bygga ihop denna fina banan. hur roligt som helst. Kul när man kan glädja barnen.


Denna roliga stol med en massa ljud och sånger fick Jacob av gamle moster med familj och den har Ella fastnat för hon bara älskar och sitta på den och trycka på alla knappar och grejer där är ,. Här flirtar hon med farfar. Härligt när de kan springa nakna och bara mysa runder.
Ja denna söndag blev en dag att minnas fastän vi inte "gjorde" något mer än träffades, fikade, badade, körde bilbana, stänkte vatten på varandra.
Livskvalitet kallar jag det för. En riktig höjdar dag som verkligen förgyller livet. En dag när vi får träffa våra älskade barn och våra ljuvliga barnbarn, inte att förglömma våra svärbarn, föräldrar och syskon med syskon barn.
Vi är väldigt rika jag och min Thore.
Nu ska vi börja vår semester tur med att köra till Jacob som har sin födelsedag i dag.









1 kommentar:

  1. Så sant som det är sagt! Utan familjen hade man varit fattigare än fattig! Och vänner är också bra! Hoppas ni får en skön semester!

    SvaraRadera