söndag 11 juli 2010

Semester

Vilket ljuvligt väder vi har. Jag bara älskar det. Jag tror inte att det kan bli för varmt för mig. Jo köra bil utan ac vill jag kanske inte men det hade gått.

Egentligen var min första dag som ledig i går lördag. Men vad gjorde jag då. Jo jobbade Övertid det blev en dags ledig tid så tänker jag. Det var helt ok tiden gick så fort.

Eftermiddagen så passade jag på och ringa min goda vän och snacka lite och även bestämma ett litet semester nöje. Resa runt i Skåne med tåg. Hur kul som helst med två glada vänner.
Sedan så var det lite packning som skulle göras. Vi grillade och hade det super mysigt i trädgården. Thore blev lite rastlös så han gick på ogräset längs med söder gavlen och tog bort stenen och la en ogräsduk där innan han la på stenen igen. Duktig, jag umgicks med John Grisham utpressingen. Kanon bra.

Nu när det är söndag så sitter jag här och väntar på att vattnet som jag har druckit ska lägga sig så vi kan springa en runda.

+27,8 inne med alla dörrar och fönster på vid gavel och så är det +29,1 ute. Jag tar på kepsen så inte svetten rinner i ögonen.
Sedan ska det packas, köra till sonen och lämna två bröllopskort jag har gjort förstoring på hoppas att de tycker om de.
Lite senare i eftermiddag så är det kalas hos Jacob som fyller 5 i morgon. Stora killen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar