tisdag 27 juli 2010

Raggarbilar motorcyklar med mera

Vilken kväll det blev och så glömmer jag kameran hemma. Ibland så blir man bara så arg på sig själv. Just så arg blev jag innan. Halvvägs till motor träffen i Löddeköpinge så kom jag på att jag har glömt min kamera.

Jag har bara hört talat om denna motorträff och set lite lite bilder som söta Mia har tagit. Så när Jörgen frågade om vi skulle köra dit tillsammans så sa jag, ja tack. Så vi drog i väg himlen såg mörk ut och visst hade det kommit en skur uppe vid kiosken men inte hos mig. Men vi körde på. Givetvis så kom det en skur till men bara en liten men dock så stor att mc´n blev prickig och jag som polerade i eftermiddags. Ja sånt är livet.

När vi kom fram så var det en massa raggarbilar som man såg först och sedan så körde vi in på stycket där det stod massor med mc och då menar jag i hundratal. Likaså med raggarbilarna. Jättekul och gå runt och titta. En god sillamacka från Farbror Elofs Skafferi. Jättegott.


Extra roligt var det där när jag träffade Eva min gamla skolkamrat och hennes man Dennis. Sedan så var far och Krister där också.

Solen sken och det var så varmt och skönt det enda molnet var att Thore inte var med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar