fredag 21 maj 2010

Nu är ett snart dax

Göteborgsvarvet 22 maj 2010.




Det ska bli super kul. Inte för att denna gata ser så kul ut. Men tänk er fullt med folk och musikanter. När jag skriver fullt med folk så menar jag smockfullt. Vilken fest det blir och vad trötta vi kommer att vara. Hahah

Nu är vi snart på väg. Har lite till och packa. Det är ju jag som fixar det och de gör jag gärna.
Det är lite synd men jag tror inte att jag kan springa med kameran med mig men det hade varit super kul.
Igår när jag kom hem från jobb så var Thore redan hemma. Vilket var en glad överraskning Då passade vi på och kolla banan och så anmälde vi oss till nästa års varv. Lika bra och göra det med en gång för när det väl blir biljettsläpp så kommer de att gå åt snabbt. Så nu är det bara till att fortsätta och träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar