söndag 3 januari 2010

Oj vad har jag nu gjort?

Jaha nu har jag öpnat en blogg det ska bli spännande och se hur detta kommer att fungera. Skrivadet är jag inte orolig för utan allt annat som ska grejas med. Men det lär jag väl mig.

Det är ju ett nytt år så då ska man väl göra något nytt och det passar väl bra med en blogg då. Här kommer jag att skriva lite om min vardag och mina tankar och mina åsikter. Alltså lite om mitt liv.

I dag har det varit en lugn söndag, sov länge eftersom jag var uppe länge igår. Hade lite svårt att gå och lägga mig.
Ett besök hos sonen och barnbarnen alltid lika kul. Mannen har gjort ett bord till pågarna som de kan ha sitt lego på. Måste ju tänka på lillsyrran som snart kryper runt på golvet.
De åkte med till svärföräldrarna på kalas. Grattis svärfar, 79år.

Kvällen har jag tillbringat här framför datorn men nu ska jag snart umgås lite med mannen.
Ha det bra vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar