torsdag 21 januari 2010

Glömsk ja anä inte så farligt

Ibland så händer det två saker samtidigt och då är det lätt och glömma den ena. Jag var på Tipi salongen och fick en ansiktsbehandling superskönt, när jag var klar och skulle betala så tar jag upp plånboken och så frågar Tina om ny tid och så lägger jag ner plånboken och tar upp min bok. Ja och när jag var nästan hemma så kom jag på att jag inte har betalt. Så förargligt. Tur att vi känner varandra.

I dag så är det sista natten och det är skönt. Bara två arbetsveckor kvar innan semester. Phu vilken tur. Konstigt att man känner sig så sleten. Jag har ju varit ledig under julen. Men så är det något som kroppen är inställd på att vara.
Annars så har det varit en hyfsad natt vecka, jag har sovit ganska bra. Nu kommer det svåra att ställa om.
Det blir spinning med Åsa i morgon bitti direkt efter jobb sedan så får jag sova ett par timmar, lite förberedelse inför vandringen på lördag med goda vännerna I och B. Simmet med Ella ska jag också göra hoppas på en god middag i Påarp Thore jobbar så det hade varit skönt om jag hade sluppit laga mat själv. Ska nog ringa och berätta om mina planer.

Nu ska jag skära av tulpanerna lite som mannen köpte innan i dag, sedan så är det två timmars ryggläge som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar