torsdag 14 januari 2010


I dag har jag tagit det lugnt efter jobb. Jag var och tvättade bilen på macken så nu blänker den. Så länge det vara. En tur inom Drottninghögsbageri och köpte två semlor. Till kvällskaffet. När jag kom hem så hittade jag inte Thore, han var i garaget och byte ljuddämpare på min snygge mc. Jag ska besiktiga i mars så då får jag ha en vanlig dämpare på annars så blir det en 2a för ljudet och det vill jag inte ha.
Ja man får lov och klättra på farmors mc.
I kväll så var det Jacob som skulle på simmet. Som han har väntat och längtat hela dagen. Enligt sin mamma så har han gått och frågat hela dagen när kommer farmor när ska jag simma? Sedan så sa den busungen jag ska stänka på farmor.
Han somnade i bilen på väg dit så han var lite vinglig när vi gick från bilen men när vi hade kommit en liten bit så vaknade Jacob till liv. Hahaha sa han jag ska stänka på dig. Nädu sa jag det får du inte. Jodå sa han . Och mycket riktigt så stänkte han på mig. Jaja det var ju bara vatten.
Nu ska jag i sängen tuff dag i morgon jobb, ett besök på Tipi hud och skönhet, sedan så är det sim med Ella så det blir kväll innan jag kommer hem. Men va gör det jag kommer att ha en härlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar