fredag 15 januari 2010

Det är så kul när man får höra att ens barn är lika en. När Åsa är mörk vilket inte är alltid, för hon är blondin i sig själv. Lite kul med Åsa för hon passar verkligen i vilken färg som helst. När hon gick på frisörlinjen så hade hon alla färger man kan tänka sig.

I dag så var jag på Tipi salongen efter jobb och fick lite härlig ansikts massage. Tina är riktigt duktig. Sedan så var det dax och hämta Ella farmors fjälla. Vi skulle simma. Första gången denna terminen. Ella tyckte om det ända till hon skulle ha armringar på sig det var ingen höjdare, annars så gick det bra med dyket med ryggvändning.

Nu sitter jag och Thore här och ska titta lite på Lets Dans inte mitt favorit program men en stund går bra. Jag ska lägga mig tidigt för jag ska jobba 0600-1400 i morgon. Jodå jag vet att det är lördag men jag behöver komptimmar så då är det bara till och passa på. Det är med mina vanliga arbetskamrater jag ska jobba så det är lugnt. Det kommer att flytta på som vanligt.

Efter jobb ska jag ta ett pass styrketräning har jag tur så kommer Thore dit. Annars så ska vi ta det lugnt i morgon eftermiddag och kväll. Det ska blir skönt längtar redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar