onsdag 16 december 2015

Lång natt

Det har känts som jag har varit vaken hela natten. Vilket jag säkert inte har varit. Det var svårt att somna o när jag väl hade gjort det så vaknade jag kl 2250. Sen har de varit ett jäkla gloende på klockan. Jag sov iallafall när Thore kom hem. Grannen var ute tio minuter tidigare än vanligt o hade bilen igång länge, ja de ska varmköras o skrapa rutor. När han var klar så gick jag upp, jag hade en super lång frukost med HD på pdf fil i datorn. Nu sitter jag på aktiva o ska få nya sulor till mina jobbeskor, oj med folk här är. Jag vill inte tillbringa hela förmiddagen här. Jag tänkte träna efteråt. Ops nu kom jag in o fick sätta mig ett annat rum här ska jag vänta i 10 min medan tjejen fickar sulorna. De var ju bra att jag blev först inkallad. 

1 kommentar:

  1. Då är det ju bra att det inte är idag vi ska ses. Han ringde igår, blir jobb från fredag, kanske redan i morgon. Men jag lär hinna det senare tåget ändå, har sagt jag bestämt med dig. Så vi kör väl på det?

    SvaraRadera