fredag 18 december 2015

De tar inte så lång tid.

Thore kom hem kl 0500 i morse och blev hämtad av jobbarkompisen kl. 0900 de skulle hjälpa en annan och flytta. Det tar inte så lång tid . Bra sa jag för jag skulle gratulera Bitte som fyllde 65 i onsdags och sen skulle vi städa. Nu har jag städat allt själv och middagen är klar och kl är 1900, ja har jag varit själv hela dagen så kan jag äta middag själv också. Hm bitter jag aldrig. :) jo det är jag för jag tycket att det har tagit lång tid nu. Ja va fan jag tröstar mig med en god middag och ett glas gott rött.

I går efter sjukgymnastiken så åkte jag tåg till Hässleholm och träffade E-L vi fikade och gick på stan och kollade. Jag har varit i Hässleholm massor med gånger men inte och promenerat. Där fanns inte så mycket men vad gjorde det vi träffades och hade en mysig eftermiddag.

Jag funderade på Daniels julklapp (ingen risk att han läser här) han önskar sig en skruvdragare eller borrmaskin. Ordentliga skrev han. Jaha men är det inte två vitt skilda maskiner. Man kan väl inte borra med en skruvdragare? Nä han är  inte hemma så jag kan inte fråga :) Eller så menar Daniel att han ska ha den ena nu och den andra när han fyller år. Där om jag på de. Det är bäst jag skriver upp det för inte kommer jag ihåg detta till den 13 maj.

Jag har mailat till tomten som kommer den 24/12 ganska sent 1920 men dock så kommer tomten så det får vi väl vara glada för. Undrar om Daniel ska fråga igen vem han är Tomten :)
Nä nu är kl 1930 så nu äter jag.

1 kommentar:

  1. Ja, vilket vårväder vi hade i Hässleholm! Men hade det varit ännu finare kunde man utforskat mer!

    SvaraRadera