tisdag 13 oktober 2015

Rösten

Jag har tappat rösten o jag kan inte hitta den. 
Det började i lördags, vi hade middag för våra vänner I o B en väldigt trevlig kväll. Thore lyckades med menyn. 
När jag vaknade i söndags så var den borta. Jaja tänkte jag den kommer väl under dagen. Jag pratade väl för mycket i går. 



Detta lilla charmtroll var på besök en dag. Mia kopplade in vår nya skrivare. Jodå de kunde jag ha gjort själv i vanliga fall men med en arm fick jag inte de ur förpackningen. 



Jag var o åt frukost med dessa busar innan de skulle tillbringa helgen med sin pappa. Mysungar

Som jag längtar efter o bli av med axellåset. Det är väldigt svårt o sova med det på. I dag ska jag ta stygnen bara det är ett steg framåt. Jag gör lite rörelser o det känd bra. Som vanligt är sjukgymnasten nöjd med mig o det är skönt. 
Nu ska jag göra ingenting.

1 kommentar:

  1. När får du ta av det då? Snart dags för fotografering...

    SvaraRadera