torsdag 22 oktober 2015

Min vän axellås

Nu äntligen får jag lägga mitt axellås. Inte hela dagen men en stund. Jag får inte använda armen än men lite. Jag passar på o firar med lunch på Olssons skafferi efter sjukgymnasten. Det är ett tag sedan jag kunde äta ordentligt med kniv o gaffel. 


Jag fick börja o använda vikter i dag. 1 kilos, det är en lång tid jag har framför mig med träningen. 

Jag passade på o köpa en adventskalender till mig, nä inte med chocklad utan med 24 olika teer. Om jag känner mig vilket jag gör ganska bra så kommer jag att börja med den tidigare. Nästan så jag längtar till jag kommer hem. 
Det är superkul o sitta här på Olssons o kolla folk samtidigt som jag skriver här. 

Mia fick två tågkort som gäller i hela Skåne nu eftersom de flyttade till Ängelholms kommun. Snäll som hon är så fick mor de ena. Så nu kan jag åka tåg hej vilt. I morgon blir de en tur till Malmö. Näst vecka ska jag åka till Hässleholm, kristianstad o antingen Ystad eller Simrishamn. Bäst o passa på det är ju gratis. 
Nu är det kaffe på maten eller en kopp te. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar