lördag 24 oktober 2015

Mini weekend med Tjej Live

Fredag kl 1412 gick tåget till Malmö. Jag, Jenny o Caroline steg på i Helsingborg Kicki steg på i Landskrona. Åsa var redan på plats på Clarion Malmö Live eftersom hon jobbar där. Annika kom vid 17 o min Åsa kom kl 19. När alla var samlade o vi hade skålat i champagne så fick vi en guidad runda av Åsa på hotellet. Åsa jobbar med ekonomi så vi såg hennes kontor, kök, personalutrymme o andra intressanta ställen på hotellet. 


Vi hade rum på våning 19 o ett hörnrum det var en enastående utsikt. Vi hade tur med vädret solen sken så vi såg bron tydligt. Toro torso unvek inte våra ögon. 


Rummet var riktigt fint där fanns allt som vi behövde. Badrum med både dusch o badkar. Härligt. 


När de hade blivit mörk o vi såg bilar o lampor där nere så var de precis som vi satt i ett flygplan. 


Vi käkade middag å restaurangen på 25 våningen. Så fint så. Vi åt god mat lite dyrt, inte riktigt prisvärt men det var roligt gott. Jag år öring med tillbehör som förrät, varmrätt tog jag griskind med sötpotatis. Mums, efterrätten fäll inte mig i smaken. 


Jag o Åsa tog en promenad på stan innan vi åkte hem. Det var både kul häftigt roligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar