söndag 4 oktober 2015

En härlig söndag

Jag fick ha hjälp när jag skulle klä mig i dag. Thore kom på ganska snabbt att någon personlig assistent ska han inte vara. 


Först var de dop fest med Saga i kyrkan. Hon fick sitt fina dop kors. Det var en full satt kyrka. 


Vi hämtade Leo o Ella för vi skulle på Pippi Långstrump på arenan. De båda tyckte att det var bra. Leo sa jätteroligt o Ella sa toppen. De var ju bra för kalaset kostade 1100kr med godis o dricka. 


När vi kom hem så väntade resten av familjen på oss. Åsa o Mia hade lagat en god middag o så gratulerade de Thore samtidigt. Riktigt roligt med familje middag samtidigt som jag blir uppassad. 

Vi passade på o ta kort på alla barnbarnen. Denna härliga skara. 


Ni sitter vi framför tv o har precis halv slumrat lite. Dags o förbereda mig för morgon dagen. 

1 kommentar:

  1. Men Andreas har väl varit personlig assistent ;) han får väl ställa upp för svärmor?

    SvaraRadera