måndag 26 oktober 2015

En härlig höstdag

Uppe med tuppen för o gå Tollarps rundan. Jag tog en sväng inom Åsa för o pussa pågarna innan dagis. 

Jag var hos sjukgymnasten men innan så han jag gå en sväng till söder. Efter besök o träning så gick jag till norr.  


Det var ett ljuvligt väder o gå på strandpromenaden var fantastiskt. Jag älskar o höra vågornas kluckande o doften av tång gillar jag. 

Jag hoppade av tåget i Påarp för att titta på familjen Olsson/LundKvist nya husvagn. Den är super fin. Passar verkligen en 4 barns familj. När jag skulle åka hem så fick jag tre barnbarn med hem. Vi har haft en mysig eftermiddag o kväll. Jag kan inte röra i grytorna så det blev hämte mat vilket är väldigt ovanligt i detta hus. 

Nu sover de gott så de ska denna farmodern oxå göra. 

2 kommentarer:

  1. Har de köpt ny husvagn igen? Spännande!
    Men vad ska du uppe så tidigt och göra? Ska hämta det där jag beställde i em...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara för o hinna gå min runda innan jag åker i väg så klart. De köpte en hobby med tre våningssäng o dubbelsäng o sittgrupp jättefin.

      Radera