fredag 12 december 2014

Alexander

De var riktigt skönt i morse när jag gick min runda. Precis när jag kom hem började de o regna lite. Thore städade medan jag gick, duschade o läste HD. Vi var o hälsade på hos Daniel på nya Hedin bil. Ja de är ju bara lastbilar o transportbilar de har där. Ljust o fint o vilken fin verkstad till o med jag blev imponerad av den. 

Lite julshopping har vi också gjort. Tror nog att det bara är Mia kvar 😃

Nu i kväll ska vi på glöggfest o de ska bli både gott o trevligt. 

I går var vi o köpte julklapp til oss o så var vi på Ikea o köpte säng med till behör till Mias "Tage". 
Sen var de luciafika hos Elias på dagis både gott o trevligt. Kul o se honom nu för han var riktigt glad där. Han följde med hem så klart. 

Lite senare var de lucia hos Leo oj hela släkten var med. Mormor morfar farfar moster mamma pappa o lillebror. Leo var en stilig tomte. Han sjöng inte utan såg mest besvärad ut. Tur vi har hört honom sjunga sångerna innan så vi vet att han kan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar