torsdag 24 april 2014

Motstånd

Jag hade lite motstånd när jag körde hem i går kväll. Jag är envis när det gäller skyltingen där stod 23/4 och under 21/1 och det kan jag inte få till 2100-0100 som tur så har jag arbetskamrater som också hade kört här som sa samma. Men jag var givetvis tvungen att köra det hållet hem och det var avspärrat med trafik vakt och hon höll med om att skyltningen inte hade varit den bästa. Kom man från Helsingborg så stod det 23/4 och under till stod det 1-01. Men jag vände och tog vägen över Långeberga hem. När jag kom till Rausvägen så såg jag blåljus fan också tänkte jag eftersom jag inte var så jättenära hastigheten men det var bara avstängt. Konstigt och krocka där tänkte jag. De var ingen krok utan en brand i Djurparken som vi har där.
När jag kom hem hade jag kört 22km mot 13 vanliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar