tisdag 22 april 2014

Min tisdag

Jag började med att springa i lugnt tempo Magnihills rundan och bort om Hellbergs på väg mot Rättaregatan så började intervallerna 20 sekunder med 95% kapacitet och sedan 2 min långsamt. Både 20 sekunder och 2 minuter är lång tid :)
Samanlagt så blev det 9,39 km på 54,06 minuter och det känns ju bra tycker jag. Skönt och avsluta det hela med 2,5 minut plankan.
Jag är ganska jämn i tempot ligger mellan 5,32 och 5,49 per km.
 
 

Jag har mitt fitbit armband på mig och det stämde någorlunda med Runkeeper man ska kunna synka ihop dem det klarade jag och Åsa inte av. Jag får väl gå in på Kjell och kompani så får de hjälpa mig. På den appen ska man lägga in vad man dricker och maten men maten är svår eftersom det är på engelska och så ska det vägas så det struntar jag i.
Nu fick jag ett sms hoppas det är från en vän som har en sjuk man. Jaha det var inte så upplyftande.

Nu ska jag fixa lite tvätt sen är det snart dags och köra. Jag måste iväg tidigt i dag ska inom HD med bilder på barnbarnen de börjar och fylla år snart. Egentligen är det inte klokt vad det ska vara dyrt. 195 kr på bild. Men de tycker att det är så kul och ha bilden i tidningen och så länge de gör de så sätter jag in. Jacob gjorde ju en min så klart när jag sa att det var till tidningen så fick jag ta en till ordentlig.

1 kommentar:

  1. Nu vet jag att Maken är i Ljungby och kanske får komma hem i morgon. Han låter redan så mycket piggare! Men jag som varit så lugn hela tiden känner hur ytan krackelerar och jag vill bara gråta. Det ska jag göra ikväll, sen ta nya tag i morgon :)
    Bilden på er var jättefin, så Thore är också skägglös nu :)

    SvaraRadera