tisdag 15 april 2014

Helgen

Jag hämtade barnbarnen i fredags efter 2 timmars yogamassage. Tacos middag o fredags godis efter det så letade jag fram våra inlines barnen hade sin med så det blev en runda runt kvarteret. De var många år sedan jag åkte. Men kul var de.  I lördags morse hämtade vi Leo o Elias för deras pappa skulle på svensexa. Marcus blev rejält överraskad. Vi hade 5 av 6 barnbarn jättekul var de. Vi grillade korv till lunchen jag o Jacob när. Åsa kom från jobb så fikade vi. Sen blev jag klippt fint som vanligt. När alla hade åkt hem så var det dammsugningen o röjning av vårt hem. Vi var på middag hos våra vänner E o T dit kom I  o B också i vanlig ordning. Vi hade en mycket trevlig kväll med god mat o dryck. I söndags så sprang jag min  runda på 8 km jätteskönt. Thore grävde upp våra gräsplantor o jag ringde till I givetvis ville hon ha en planta. Vi har en kvar om någon vill ha. På eftermiddagen var jag på dansen hur kul som helst. Det är svårt men som fröken säger så ska det lossna snart. Jag jobbade övertid på kvällen jag behöver ledighet till semestern. I dag har jag sovit gott så gott så jag orkade ta ett tufft styrkepass. Nu ska jag jobba den sista timmen.

1 kommentar:

  1. Gräsplanta? Typ prydnadsgräs? Det vill jag gärna ha, om den finns kvar!

    SvaraRadera