tisdag 8 april 2014

Löpning med IS Göta

Så jäkla kul vi hade det i kväll. Åsa sprang med Is Göta förra veckan och tyckte det var superkul så klart ville jag också prova nu när jag känner att det går så bra med löpningen. Så i kväll 1745 var vi vid klubbstugan och det var lite nervöst för de såg så vältränade ut. Men det gick så bra. Vi lärde oss massor med teknik och så sprang vi intervall och backe och gjorde övningar som stärker bålen. Jag kryper gärna ihop när jag blir trött men det ska man inte göra man ska sträcka sig utav tusan. Så hädanefter så kommer jag att springa som jag hade ett kvast skaft i ryggen. Får väl se hur länge de håller. Jag var så slut så det fanns nästan ingen kraft kvar i kroppen men helt plötsligt var den tillbaka igen. När jag sa till en kille vilken tid jag ska springa varvet på så sa han nu får du skärpa dig du kan bättre än så. Återstår att se. Nu längtar jag till nästa tisdag när vi ska springa med dem igen. Jag hoppas att jag sover gott hela dagen. Ett pass i Skäralid eller Kullaberg ska jag dra ut Thore på blir nog söndags nöjet. Härligt är det. Jag skulle ha tagit ett kort när vi låg och gjorde plankan men tyvärr så har jag lite problem och få upp min nya telefon ur sitt fodral. Jag kan inte ta kort med löparfodralet på. Men snart är jag på G med den nya maskinen. Godnatt

1 kommentar: