fredag 18 april 2014

Glad Påsk

 
 
Detta vackra par fick vi i en försenad bröllops present av våra bästa vänner. Jodå det känns väl som vi.
 

I dag så sov jag till 11 och Thore städade när jag hade vaknat till liv så skrev jag handlar lappen och så for vi till Maxi. Där hände de stora saker bilbomb. Som tur var så var det inget som exploderade och ingen blev skadad.
När vi kom hem så packade vi upp och tog en kopp kaffe. Sen började barnbarnen trilla in. Alla ska sova över. Ja utom de två minsta så klart. Vi åt den sedvanliga tacos middagen o fredags godis. Jag har förberet maten till i morgon utom laxpajen. De skalet tappade jag i golvet så det stänkte om de. Vi gör en ny i morgon.

Annat var de när jag var liten aldrig fick vi leka med kompisar eller göra något kul när det var långfredagen. Nä då skulle man bara vara hemma och ha det tråkigt. Inga affärer var öppna men det klarade vi oss utan. Men det var tur för mig att de har öppet i dag eftersom jag inte har hunnit handla innan i veckan. Men som sagt hade det varit stängt så hade jag nog fått i hop tiden till de.

Nu ska jag lägga fyra små barn haha två stora och två små blir det. Leo är den mest spidade ungen som finns i min familj just denna kvällen lyssnar han bara när man säger glass eller godis. :) Givetvis så fick han inte de utan jag behövde bara hans uppmärksamhet. Nä nu kalla sängen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar