söndag 23 mars 2014

Söndag kväll :)

Denna helgen har bra rusat iväg. Dels för att fredagen var kort tycker jag.Jag la mig ju så tidigt. Övertiden i lördags gick bra det var jag och två kamrater till så vi hade de lugnt och bara jobbade på.
Efter jobb träffade jag Ritha för vi skulle ju gå till hälsomässan och de gjorde vi. Sicket jäkla mög. På ren svenska. Vi bestämde oss för att detta var sista gången. Men en fika på Drottninghögs bageri kan jag varmt rekommendera. Där såg jag ett brudpar som var fint så efter ett mms till Åsa så köpte jag det.
På väg hem så hämtade jag Ella farmors lilla fjälla. Hon var väldigt bestämt med att hon skulle sova över hos farmor och farfar. Självklart fick hon det. Vi åkte till Åsa och hälsade på, där blev vi bjudna på en god middag och så det självklara lördagsgodiset.
Direkt när vi kom hem så la sig Ella och somnade bums jag hoppade i säng kl 2100 och kunde faktiskt läsa en halvtimme. När Ella vaknade kl 8 i morse så sjöng vi igenom Familjens visbok. Ella är duktig på att sjunga och kan många sånger utantill.

Efter frukosten så sprang jag Magnihills rundan och det var härligt det gick så bra. 8 km på 42 minuter det kändes så bra. Väldigt starkt. Dessa jäkla intervall och backträningar har gett resultat.

Vi tog en promenad efter lunchen när Thore körde till mina svärisar. Ella är så klok när hon pratar så vi har det superkul tillsammans. När jag lämnade henne så körde jag till Line Dansen och det är så kul men gud vad det är svårt. Jag har inte lärt mig namnen på de olika stegen men det kommer väl med tiden. Nästa termin kommer jag att gå om nybörjarkursen.

Jag var lite sugen på en promenad med Thore sa att det regnar så vi blir i soffan.

1 kommentar: