söndag 9 mars 2014

Line Dance

De är så skoj och hjälp vad jag knyter ihop mina ben. Det är två danser som jag kan hyfsat de andra som vi har lärt oss har definitivt inte fastnat. Så mycket som jag har missat nu när jag har varit på semestern det är inte klokt. Nu kommer jag att se till så jag kan var söndag eftermiddag. För jag måste ju lära mig de från grunden. Men en sak är säker jag kommer att ta nybörjar kursen till hösten också.

När vi var på semestern så var morgon jag gick upp så la jag en tjuga i sängen och när vi kom tillbaka från stranden så var sängen bäddad. Jag har gjort likadant här, ja inte gått till stranden men gått någon annanstans och haft en tjuga i sängen men döm om min förvåning inte sjutton har sängen varit bäddad när jag kom tillbaka. :)

Vi var på en bar och tog ett glas vin och en öl en kväll och det var en thai kille som spelade jättebra ovanligt bra för att vara thailändare. Massor med bra gamla godingar. Mycket Bob Marley som vi båda gillar. När vi sitter där och njuter så börjar han helt plötsligt och spela Sven-Ingvars Min Gitarr. Denna killen fick stående ovationer av oss. Så häftigt det var.

Nu ska jag umgås med mannen som har tagit sin första mc tur i dag.

1 kommentar:

  1. Vi har nästan varit inne hela dagen, det blir så när man firar ;)

    SvaraRadera