fredag 14 mars 2014

Ledig Fredag

 
Dagen började med att Åsa och pågarna kom hem. Morfar ska leka med dem medan jag och Åsa springer i 100 minuter. Det blev 17,2 km. Först Assartorp och Tollarps rundan sen Magnihills rundan och sen tog vi Tollarp igen. 
När vi sprang så mötte vi en tjej som vi känner väldigt väl och har känt i många år och döm om min förvåning när hon inte hälsar på oss. Ca en meter i mellan oss när vi möttes var där så det där att hon inte såg oss kan absolut inte stämma om hon inte har blivit blind på sista tiden men då är man inte ute och springer utan vit käpp.
Åsa berättade att hon hälsar inte på gymmet heller. Va nähä.!!!!!
Det kostar verkligen inget att säga hej mer än de behöver man inte säga och kan man inte säga hej så kan man väl höja handen till en hälsning.
 
 
Efter vi hade sprungit så fixade Thore lunch jag och Leo gick till affären och hämtade mitt bokpaket och så köpte vi glass och tablettask. När Åsa och pågarna har åkt hem så ska jag läsa lite. 
 
 
 

Spegel spegel på väggen där sig mig vem som skönast i landet är. Självklart Elias så kul det var och ligga där och kolla.


Här står Leo och tjatar på sin mamma att han ska minsann inte äta någon lunch för han ska bara äta glass. Haha mamma vann. Först lunchen och sedan glassen. Precis när sista tungan var uppäten så kom glassen fram.


Nu är trädgårdsmöblerna på plats så nu är det bara lite mer sol och värme som ska till.

1 kommentar:

  1. Hur mycket har du läst nu? Brr, vad det blåser kallt!

    SvaraRadera