söndag 9 mars 2014

Rätt i tiden

Det känns som jag är rätt i tiden ingen efter semestern +6 timmar och en natts jobb. I går så tog jag det lugnt på förmiddagen, grejade lite sen for jag till Åsa för vi skulle springa i ca 100 minuter det blev 16 km i lugn prat jogging. Vi fick verkligen ventilerat allt mellan himmel och jord.

När jag kom hem så var Thore hemma efter sin dags kurs så det var bara till att börja med en god lördagsmiddag. Vi är ju sådana motståndrare till melodifestivalen så vi satte oss tillrätta för att titta på ett avsnitt av Morden i Midsomar, mycket trevligare. Brukar jag tycka. Jag tror att jag tittade i 10 minuter och sedan gjorde jag något som jag aldrig brukar göra i soffan. Jag sov. Som en stock till kl 22 och då gick jag och la mig och somnade direkt och vaknade pigg kl 0600. Nu när kl är 1030 sitter jag och små gäspar kanske är det dags för en förmiddags lur :)

Nä det ska jag inte men däremot ska jag ställa mig bakom strykbrädan en stund och få undan våra sommarkläder. Senare i eftermiddag är det Line Dance så jag ska nog googla på danserna och träna lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar