måndag 18 november 2013

Planering av hemligheter

Ja det kan jag ju givetvis inte berätta här eftersom jag har några barn som läser här. ;)
Men i dag när E-L o O var här så gjorde vi upp lite planering inför framtiden, vi har hur kul som helst när vi gör det vi skrattar och fnissar som jag vet inte vad. men roligt är det.
Jag fick låna två böcker av henne, jag tänker inte skriva vad de heter för jag kommer inte i håg det de ligger på stolen bakom mig men jag orkar inte resa mig och jag har redan frågat Thore ett fler tal gånger om han kan ta saker till mig. Så det är nog nu. Tycker jag.

I morgon måste jag inom Väla och köpa en ny kalender för nästa år 2014 för det börjar och fyllas på med lite saker som blodgivning, hur jag jobbar, middagar och andra saker. Jag bara känner att jag kommer att glömma bort något.

Vi har bestämt oss nu att vi hoppar över NY nästa år. Vi får väl ta det nästa år igen. För nu är jag allt lite sugen på det. Det finns massor med städer som jag skulle vilja åka till vi får väl ta lite mindre semester på sommaren och göra en stads resa på vår eller höst i stället. Det är så mycket man vill göra och vi måste göra lite annat än bara köra motorcykel.
Nu ska jag fixa till inför morgondagen.

1 kommentar: