torsdag 5 juli 2012

Madonna

Jag och Åsa var på Madonna på Ullevi i Göteborg. En dag med  shopping och konsert. Solsken och härligt. Allt var super bra god mat, bra shopping, och så hade vi det superkul. Men Madonna. Nä det var absolut ingen hit. Först så var hon jättesen. Konserten skulle börja kl 2000 hon kom upp på sen efter 2230. Ur dåligt och låta folk vänta så. Sedan var ljudet skorrigt, hon sjunger inte så bra precis. Dåliga låtar. Vad tycker ni om bang bang jag skjuter dig i huvudet, samtidigt som man får se en video med massor med blod som sprutar. Nä något fan av den tanten är jag inte. Vi fick gå innan konserten var slut för vi hade bara lagt på parkerings tid till 0030. Det blir goda tider. Ja säkert.

Men som sagt vi hade en härlig dag och det är kul och vara med Åsa så det var inte bortkastat. Men vi hade kunnat gjort något annat än gått till Ullevi.

I dag så var jag och vännen E-L och tittade på huset och la ett bud så får vi se vad de säger om det. Jag får väl besked i morgon. Vi ska sätta ut vår lägenhet till försäljning så det blir till att putsa fönster i helgen.

Jag fick mina bestick i dag som jag beställde i lördags. Jättefina är de så nu ska här rensas och bytas ut.
Vi var hemma 0245 i natt så nu ska jag hitta sängen för det känns som jag har ett par timmar och ta igen. Långfredag i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar