lördag 30 juni 2012

Full Rulle

Vi har tittat på huset och kommit överens om att det inte var något för oss. Ett jättefint hus som var byggt -23 fint renoverat men tyvärr en hel del till att göra. Så det blev helt enkelt för dyrt. Vi ska titta på ett annat på måndag.

I går så var jag ute och turade med jobb, det var jättetrevligt massor med folk men en hel del som hade bestämmt att de skulle komma och så kom de inte. Bara så typiskt. Vi hade tur med vädret för det regnade nästan hela dagen, men när det var dags så skom solen fram så det var ljuvligt och sitta ute på Bishop Arms innan båten gick. Jodå jag drack vatten där:)
Vi tog fyra turer sen var vi inom hos Johan S som bor granne med knutan. Men en lite lägenhet och massor med folk så jag bestämde mig för att ta tåget hem kl 23. Skönt och komma hem i hyfsad tid.

I dag så är det visning av inredningsprylar hos Camilla sen ska jag ut med A-B och de andra tjejerna. Thore hade sällskap av Smockie i går vi får väl se vem som han ska ha sällskap av i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar