lördag 7 juli 2012

Blogga på moben.

Jag tänkte att jag skulle blogga från mobilen men va fan det går ju inte. Det står Publish falled hela tiden. Lite irriterande måste jag ju säga.
I dag så har Thore tvättat motorcyklarna och jag har städat och tvättat. En bra fördelning tycker jag. Jag tycker att det är roligare och städa. Men när det gäller och vaxa så gör jag nog det själv.

Jörgen och Anita kom och hämtade oss med bil så vi åkte ner till MC träffen på Farmen. Jätteskoj och träffa alla glada där. Lite förvånad blev jag när jag träffade min arbetskamrat där. Men som vi sa hade vi tänkt efter så var det ju inte så konstigt. Lite synd med vädret. Det blev ingen mctur som det var tänkt. Men lekar i vanlig ordning var det där. Vi hade varit med om det inte hade varit för att det är vår korta helg.

Innan i dag så ringde jag en gammal god vän till mig. Vi har inte träffats eller pratats vid på ca 1 år så jag var väldig tydlig när jag ringde och presenterade mig. Haha det var mest skoj. Jag ringde till I också men hon var inte hemma. Jag får väl försöka igen i morgon.

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på film med min käraste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar