torsdag 26 juli 2012

I morgon är jag trött

I dag så hämtade jag motorcyklen från lackeringen. Jo det är så att jag trillade med den och slog mig lite granna. Jag fick ett super stort blåmärke på vänster lår. Jag har aldrig haft ett sådant blåmärke innan. Vill nog inte ha fler häller. Hojen blev skadad på fram lampan och på fram skärmen. Jaja sånt händer den bästa. Eller jag kan säga Solen har även fläckar. Det är min motorcykel så jag gör vad jag vill med den. Men nä inte vill jag välta med den det är inte kul och dyrt blir det.
Så länge det är jag som gör saker och ting och ingen blir skad så är det som det är.

Jag märket något nu när jag körde med den och den var skadad. Tjejerna frågade vad är det som har hänt skadade du dig?. SÅ berättade jag då sa de, jäkla idioter som lägger på lösgrus på en grusparkering. Killar Män eller Gubbar de har gått fram till min hoj tittat och känt. Ojdå vad har hänt här?? Jag välte. Jaha, den är kanske för tung för dig!!! Skitner dig sa jag då. Ursäkta språket men ibland så behövs det. En man stod och tog på min skada på hojen och mumlade något om att det var synd att den såg ut sådär. Då blev jag förbannad och sa "Har du ingen egen hoj och pilla på?"

Ja det är inte lätt och var tjej i detta manliga forum, ibland så blir man behandlad som mindre vetande. TUR för min käre man att han inte är sådan:)

Nu ska jag i säng, klockan är mycket och vi ska upp tidigt i morgon för vi ska köra till Västervik och Hoj rock. Skoj ska det bli och sova i tält och träffa alla kompisar från när och fjärran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar