lördag 14 juli 2012

En full späckad lördag

Hahaha. Ja det är de men tyvärr så går tiden snabbare än vad jag gör. Nu har jag börjat på en ny bok Eldvittnet av Kepler och det går ju inte och lägga den ifrån mig. Så nu har jag inte hunnit med det som jag hade tänkt mig i dag. Nu blir det stressigt som vanligt.

I torsdags så var vi och grattade vår Jacob som fyller 7 år. Han fick pengar på fonderna som vanligt och så blev det ett presentkort på busfabriken med lunch och glass för honom och en vän. Jacob valde bästisen Hampus.

Så i går fredag hämtade vi dem. Vi hade tre härliga timmar på busfabriken lunchen blev Mc Donalds och så glassen köpte vi på glassfabriken. Det blev  en härlig dag.

På kvällen så var det grillmiddag hos våra vänner E o T i Mörarp. En skön avslappnad kväll. Tack så hjärtligt för det.

I dag så var det meningen att jag skulle upp tidigt och springa, tvätta, stryka och tvätta hojen. Jag har läst och läst och pratat i telefon med min ycc kompis. Men nu måste jag ta tag i hojen iallafall vi ska ju köra med Victory klubben i morgon. Då behöver den skina lite.

I eftermiddag är det kalas hos vår älskade Mia. 24 år fyllde hon i går. Tänk som tiden har gått. Thore är ute i trädgården och grejar och gör fint. Så nu måste jag börja kl är faktiskt redan 12. Lite sneglar jag på boken men det får vara till i kväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar