onsdag 28 december 2011

Typiskt !!

Ja det är de väl. När man har alltid i världen och sitta och glo på tv´n så är där absolut inget och titta på. Jag tycker att de har visat hur mycket som helst i reklamen om vad som ska komma som har sett ok ut, men nu när jag sitter här och snörvlar så är där inget som jag vill se.

Jag kunde ha tagit min bok men tyvärr så har jag inte ro till och läsa, jag har inte orken och gå upp där uppe och hämta den heller. Nu längtar jag bara till Thore kommer hem så jag får en kopp te. Nu tror ni att jag inte orkar koka en kopp te till mig. Jodå det gör jag men mitt te har tagit slut. Jag är ingen vän av pås te och det är ju lite synd det skulle jag ha haft som reserv.
Kaffe smakar ju inte så gott när det känns som man har svalt ett rivjärn. Nä jag fortsätter och sappa så kanske det dyker upp något se värt. Kanske har jag lite tur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar