tisdag 27 december 2011

Stackars mig.

Jag har blivit super förkyld. Vilket är väldigt ovanligt. Men någon gång ska det väl fastna på mig också. Men jag hade gärna varit utan det. Jag jobbade i dag och det var helt ok, fick frågan om att jobba i morgon också men det tackade jag nej till.

Åsa med familj har kräk sjukan så när jag lämnade julklappar till Leo från syster yster med familj så ställde jag kassen utanför dörren och så knackade jag på rutan och vinkande på Leo. Han såg definitivt inte pigg ut. Lille busen. Som tur så började Leo sedan Marcus och sist Åsa. Så de var inte helt utslagna alla på samma gång.

Jag blev lite ledsen när jag läste mina mail. Vår mc vänner från Malmö har stilla insomnat på julafton. L har kämpat mot cancern länge och nu så fick han ge upp kampen. Tänker på hans fru A-B, det var inte helt lätt och skriva ett svars mail till henne.

Så gnäller jag över en förkylning. Ja så är livet.

Nu ska jag ägna kvällen åt och läsa min tidning och så ska jag kolla böcker i boktidningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar