söndag 10 februari 2013

Slutet på helgen.

Helgen brukar att avslutas med Så ska det låta och likadant i dag. Jag pratade med min vän E-L och vi kom överens om att det är för tradigt med alla dessa artister som har instrument med  sig och så har favoriterna det i kväll. Men de är så bra så de är förlåtna dessa äldre män.

I går så tapetserade jag i sovrummet och det blev jättebra. Trodde nästan inte att jag skulle bli klar men jag hann till och med och måla listorna. Vi hade en träff på John Bull i Lund med Ycc så det var tåget ner och en liten promenad dit. En kul och rolig kväll blev det med massor med skratt och roliga samtal. Vi åkte med vännerna J och A hem. Skjuts ända hem till dörren. Tack för det.

I dag så fortsatte vi med sovrummet. Städa spika listor satte upp tavlor och annat som ska vara där inne. Nu ska här handlas nytt säng överkast och nya gardiner och så givetvis lite kuddar också.

Måndag morgon är det igen en helt orörd vecka framför oss. Den kommer med all sanolikhet innehålla massa roligheter, sorgligheter och annat fanskap. Men det kommer att bli en härlig vecka.

2 kommentarer: