fredag 15 februari 2013

Planen som sprack

Mitt mål i dag var att gå upp kl 0800, bädda rent och springa min runda. En sväng till Daniel på hans jobb och så lämna hyr bilen. Promenad ner till stan en träff med Mia inom på Saxin och hälsa på Åsa. Sen sprack det ordentligt. Jag skulle hem snabbt med tåget och ta en bil ner till Hyllinge för att köpa färg och lämna stövlarna.

I stället så blev det en super god och trevlig lunch med CN på Olssons Skafferi en promenad runt lite i stan också. Vilka härliga timmar vi hade tillsammans. Det är inte ofta vi träffas men nu så passade det och det var inte planerat. CN tänkte på mig i går kväll men tyckte att det var för kort tid för att fråga om vi skulle träffas. Så skrev hon på fb vad hennes planer var för dagen och de såg jag så jag smsade snabbt till henne om lunch träff.

Lite senare än tänkt så köpte jag färgen och jag har tömt ut nästan allt i rummet. Det är de tunga kvar och det får Thore ta i morgon. Egentligen skulle jag maskera men jag gitter inte nu i kväll. Ska nog hinna få i ordning på det rummet ändå. Thore målar taket i morgon när jag är på Ycc möte i Åkarp och så kan jag måla väggarna när jag kommer hem. Tapetseringen gör jag på söndag. Haha får väl se om denna planen håller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar