torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Denna dagen måste jag kommentera. Jag berättade om min arbetskamrat för Thore den stora romantikern. Han sa nä någon present blommor eller tårta får du inte idag. Vi har väl alla hjärtans dag alltid. Jaja sa jag men ett litet paket hade varit kul. Får du inte uppskattning frågade han. Nä jag vill ha mer. Men sa han du har ju fått betala räkningen till vår centraldammsugare det var väl snällt av mig. Haha jo så är det nog. Vi visar vår kärlek på olika sätt. Nu har han inte varit hemma sedan i tisdags och väntas inte hem förrän sent i morgon kväll. Så jag får väl vissa min kärlek och uppskattning till honom med att dra ut honom på  Tollarps rundan på lördag morgon. Tror nästan att det blir ett intervall pass. Det är kärlek det.

Jaha vad gör min arbetskamrat då. Jo röda rosor till jobb, paket, tårta och god middag.
En annan sa det blir supergod och lång frukost med nya bullar när barnen är lämnade och ett paket. Vilka killar. Nä jag vill absolut inte byta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar