måndag 30 april 2012

Isac 9år

Vi undrar så vart har tiden tagit vägen?? Isac fyller 9 år. Det är en ganska lång tid 9 år ändå så har den bara rusat iväg. Men när man tänker efter så har det hänt mycket under tiden. Så är det ju.

Jag och Thore var på frukost hos Isac och lämnade över lite presenter. Ett set med t-shirt och byxa med HIF Skånes stolhet på och så det tradiga pengar på fonderna. Isac önskade sig inget och jag gillar inte och handla, jag vet inte. Jag vill ha klara besked på vad jag ska köpa. Handla för handlandets skull är inte så kul för då bli inte grejorna använda.

Men vi hoppas och tror att en liten grabb ska bli glad när han upptäcker att han har pengar på banken en dag.








Efter kalaset körde Thore och jobbade och jag tog en tur med motorcyklen.

I dag måndag så är det super fint väder och då ska jag jobba så klart jag börjar redan 1215. Alltid lika irriterande när de lägger möte vid den tiden. Men i kväll så ska jag gå hem efter mina 8 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar