fredag 13 april 2012

Helg igen.

Jag mår inte bra så nu blir det till att ringa doktorn på måndag.

Det var ju en långfredag på jobb i dag men vi hade jobbat klart till kl 1430 så då gick jag hem. Jätteskönt, jag hann med simmet med Ella. Hon var så jättefin i sin nya pippi baddräkt.

Thore har målat trappan en gång förutom trappstegen. Så det går framåt här med den.

I morgon så ska vi på namngivningsfest hos Chelsea. Det ska bli trevligt. Alla utom Marcus och Leo kommer att åka dit. Leo har fått lunginflammation så det är bäst att han är hemma. I tisdags hade han 39,8 i feber så i onsdags var de hos doktorn. Åsa sa han har varit lite blå om läpparna men jag trodde att han frös. Då sa doktorn, nästa gång så åker du in direkt på barnakuten med honom. Ja inte är det lätt och veta. Men nu är han på bättringsvägen som tur är.

Jag skulle vilja ha lite varmare väder nu, det hade varit skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar