fredag 22 juli 2011

Dansbandsgalan i Malung

Ja till Malung kom jag men Thore vägrade och kolla någonting på dansbands galan. Jag skulle ju bara säga hej på Kalle i Donnez. Men nej det fick jag inte. Det blev ett besök hos Jernbergs mc kläder, där träffade vi en glad Victory ägare. Kul. Det var mest måttbeställda kläder de hade men Thore shoppade en ny halskrage i skin. Jag tror att han lider lite av shoppoholic:)

Vi har det så himla bra här blir uppassade till max med mat och dryck. Thore hjälper Stefan och snickra lite de ska bygga ett uterum så där behövs ett par extra händer. Medan jag är sällskaps dam till Åsa:)

I går när vi var ute och körde mc så blev det ca 40 mil i stråladen sol, vi hade det så härligt och kul är det och köra. När vi kom till Malung så stannade vi på macken för att tanka och då kommer en sport mc kille fram till mig och berömmer min hoj. Mycket läcker sa han. Den komplimangen sög jag i mig. Det är kul eftersom det inte finns så många Victory här uppe.

Nu är det dags för lite lunch, sedan så blir det nog en promenad för min del. killarna snickrar och Åsa ska på ett gym pass. Lite egen tid är inte fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar