onsdag 2 februari 2011

Semester

Jaha då har min semester börjat. Det känns jättehärligt. Direkt efter jobb var jag hos Tina för en behandling tack för det Tina. Men du nu har jag försökt och lägga in så jag ska kunna blogga från mobilen. Men tyvärr så funkar det inte. Jag gör som där står men icke. Jag har försökt 5 gånger så nu ger jag upp. Det blir inga semester bilder förren jag kommer hem.

En visit hos Mia blev det och en hos Åsa och så blev jag bjuden på middag hos Daniel. Jättemysigt. Nu har jag suttit här alldeles för länge jag som har lite och göra. Kolla packningen ringa mannen som jobbar och lite annat till i morgon. Syster Yster kommer ju ca 0930. Då ska vi vara klara är det tänkt.

Barnen har fått sina uppgifter hur allt ska skötas medan vi är borta. Haha. Mia betalar räkningar och Daniel tar in posten och vattnar blommor. Åsa har vara koll i största allmänhet.

Vår vän ska begravas i morgon och det är lite ledsamt att vi inte kan följa henne på den sista biten. Men tyvärr så hinner vi inte. Ja det är ju inget att göra åt det. Men en blomma ska hon få med sig dit hon går. Hon kommer att vara i våra tankar hela dagen i morgon.

Nu måste jag sätta fart. Jag hade tänkt lägga mig i någorlunda tid så jag kommer upp i morgon jag skulle gärna vilja springa en sväng eftersom vi ska sitta så länge. Vi får väl se vad som hinns med.

1 kommentar: