lördag 5 februari 2011

Nu ar vi har

Inga prickar finns det till aao. Man ska kunna men jag vet inte hur. Resan gick hur smidigt som helst inga forseningar eller nagot. Vi var framme pa hotellet kl 0900 sa da packade vi upp lite och klade oss i badklader for en promenad ner till stranden. Sa himla skont det ar. Men vad vi var trotta det blev massor med micro sovpauser. Jag somnade som en stock nar jag fick massagen gissa om det var skont. Min gamle massor har flyttat till en annan hydda sa dit ska jag ga en annan dag. Var van Po fick en dotter i fjol precis efter vi hade akt har i fran och hennes syster Oy fick ocksa en dotter ett par dagar efter. Jattekul och traffa dem igen. Det ar stora kramen med en gang.

Nu ska vi tillbaka till hotellet och sa blir det en dusch innan vi ska ga ut och ata en god middag. jag gissar att det blir en hot pan i dag.

2 kommentarer:

  1. Så härligt! Det med parfymen kom jag typiskt nog på när jag skrev inlägget. Puss Åsa

    SvaraRadera