lördag 10 maj 2014

Springtime 2014

 
 
I dag så var det äntligen dags för Helsingborgs loppet Springtime. Alla timmar och minuter vi har varit ute och sprungit har gett ett fantastiskt
 resultat.
 
Givetvis var vi tvungna och göra en selfridge på oss tre :)
 

Åsa blixten Olsson sprang på 43,17. Thore på 52,10 och så jag hack i häl 52,13. Vi är supernöjda alla tre men mest nöjd är nog Marcus för han hade bara ett mål och det var att slå mig och det gjorde han. Med 4 minuter. Men han är 20 år yngre och har längre ben :) :)

På måndag ska jag be en kär vän om ursäkt för jag sa något dumt skäms gör jag.

Nu ska vi äta en god middag och givetvis ta ett glass rött till det. Tack alla som hejade.

2 kommentarer:

  1. Kan du säga dumma saker? Grattis till målgången!

    SvaraRadera
  2. Usch ja berättar sen. Tack. Jag blev lite förvånad helt plötsligt stod Thore och pratade med Katrin och sa jag såg nog när du sprang om mig. Va sa jag hur kände du ingen henne? Hon ser likadan ut som hon alltid har gjort svarade han :)

    SvaraRadera