lördag 17 maj 2014

Göteborgs Varvet

Nu är Åsa hemma o jag o Thore har ätit en god o välförtjänt middag. De gick bra för oss . Åsa blixten sprsng på 1.52 hon hade lite motstånd de gick tungt för henne. Hon blev lite dålig vid målgången. Jsg fick ett sms att jag skulle komma till sjukstugan. Då nästan dog jag. Nä inte riktigt men vi tyckte de var konstigt att hon inte kom springande med de vanliga leendet. Jag gick o kollade efter henne men såg inte till henne. Två tjejer gick framför mig då den ena sa kolla de använde hjärtstartaren. Då gick jag smset av Åsa. Jag jade inte tagit slut på mig under varvet då jag sprsng ner till sjukan inte hade jag tid o hämta Thore. När jag väl såg Åsa då bröt jag nästan ihop. Vi gick till Thore o då hände samma jag bryter ihop :) de hade jag inte behövt göra för då  var vi tillsammans.  Lite jobbigt o sätta henne p tåget hem själv när hon inte var riktigt ok. Thore sprang på 1,59 o jsg på 2,04. De är vi nöjda med. Det är svårt o springa i sin egna takt vi var ju 65000 människor. Men nästa år då startar bi tidigare så då blir det kanske bättre :) 


1 kommentar: