torsdag 8 maj 2014

Ärtsoppe dagen

Jag ska lägga ärtorna i blöt i kväll så blir det ärtsoppa en annan dag. Gott och ha i frysen. På jobb var det någon som sa att nu när det snart är sommar så äter man inte soppa. Nähä vem bestämmer det? Det är gott med en värmande soppa när vi har varit ute och kört en mc tur och man är lite små frusen när vi kommer hem. Så de så.

I dag så sprang jag Tollarp och Assartorps rundan och det gick så bra. Jag kan springa fortare än var jag tror. Ska bara peppa lite mer när jag är ute själv, det är lätt och bara sakta lite när det känns tungt och jag blir trött.

Sotaren var här i dag och kollade vår nya kamin så nu kan vi elda igen. Thore körde precis till jobb och snart är det min tur. Allt är fixat inför morgon dagen. Klockorna är ställde till 1015 jag ska ta en benmassage kl 11 hos Ecoface och det ska bli skönt. Jag ska i princip bara gå från sängen och dit. Kepsen på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar