tisdag 27 maj 2014

100 Års jubileum

Dagen började med 1 mil löpning sen en spännande fotbolls match. Isac är lagets målvakt o han var riktigt duktig var han. Blev vald gill matchens lirare. 

 
De tre följde med till mitt jobb där vi 
hade öppet hus o 100 års jubileum. Efter en rundvandring i fabriken och labbet så var det dags hamburgare o glass och så lite hopp i hoppeborgen. Ella tyckte det var ett bra ställe o jobba på. Hon undrade om jag brukade hoppa i bland när jag jobbar :) Nä de brukar jag inte. Ella var så fin i sin mössa så den fick följa med hem. 
Glass bilen var också på plats så alla käkade glass det blev barnen också imponerade av. Gratis glass. 
När jag hade lämnat barnen så körde jag hem och försvann in i förvandligs rummet. Vi var bjödna till E o T på middag. Mums en försmak av midsommar fick vi. Sen bar det av till billesholms parken på dans. Trevligt de är alltid kul att dansa. I söndags så var det min dag så jag tvättade klippte gräset rensade ogräs o strök tvätt. :) 
I dag då fixade jag mina Åsas o pojkarnas bröllops kläder. Än har Thore bara byxor ska bli kul när han ska i väg på fredag o leta skjorta :) 

1 kommentar:

  1. Han har väl nån gammal skjorta längst in i garderoben han kan ta? Och västen?
    Den där mössan Ella har på sig, den skulle jag haft här nu ;)

    SvaraRadera