lördag 28 september 2013

Sicket vackert väder

Solen skiner i da. Super härligt. Jag vaknade kl 0700 och tyckte att det var väldigt tomt i sängen. Ingen kärlek hemma. Jag älskar och ligga och dra mig och läsa så jag passade på och gjorde det eftersom jag inte hade någon tid och passa.

0730 kommer han hem in i duschen och sedan i säng. Jag ligger kvar och läser och ser så han somna ordentligt. För det är nämligen så att Thore tror att han inte kan sova på dagen, men det kan han visst bara han kommer till ro, det gör han bäst med mig vid sin sida. :) Jag kollade efter 20 minuter om han sov nähä tittar med ett öga jag läser vidare och till slut så sover han djupt. Bara han nu inte vaknar om två timmar. Nu har han sovit i 4 så jag hoppas att han sover en till för det behöver han, och han kommer ändå att somna i tid i kväll.

Jag har verkligen tagit det lugnt och varit tyst som en mus. Jag sprang Magnihillsrundan 8 km i detta härliga väder, snart ska jag ut och tvätta min motorcykel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar