tisdag 3 september 2013

På gång

Nu är vi på gång mot Göteborgsvarvet. Löp träning i går i ös regn och i dag så tog vi ett rejält pass på gymmet.
Lite kul i går när vi vaknade och det regnade då sa mannen oj vilket väder jag gör frukost. Inte till mig för jag ska springa, det regnar sa han. Ja va då jag är bara söt som socker inte gjord av det. :)
Vi sprang och regnet lugnade ner sig lite ända till vi kom hem då öppnade han spjället men det gjorde ju inget.

Vi har beställt tid så vi får instruktör på gymmet så vi kommer igång ordentligt där, vi måste komplettera träningen ordentligt.

Jag har bilen på service en stor sa mannen på din bil, när jag sa att jag ville ha den till kl 1300. Det kan blir svårt. Jaha men så svårt var det inte för den var ju fläckfri så det gick snabbt att byta vad de skulle byta och så vidare. Undrar nu om priset blir billigare eftersom det gick snabbt. Vilken timpeng de har där inne jag lämnade bilen kl 0800 och 1130 var den klar 6800 kr det går snabbt och göra av med dessa hårt ihop jobbade slantar.

Då var det lite lunch fläskpannkaka sen är det dags för jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar